So much beauty in the world, always beauty in the world


Ja, det var ju den här Iphone 4 också och japp jag är en av dom som suktar efter en. En vit, men dom var svårare att producera än den svarta så jag får vänta tills september. Men undertiden kan man ju titta efter fina skal, den kommer blir som min lilla bebis, men det står jag för!



Raglady har bland annat riktigt tjusiga..

Och när jag ändå håller på kan jag visa er några utav mina köp denna sommaren.



Armband och ringar från olika småbutiker, som jag hittade under min mallorca resa.



Sjal och plånbok från butiken Lita, mallorca köp även där. Djurmönstrat hänger med ända in i hösten så det var ett must have.



Jag får ju inte glömma min underbara sjal/halsduk från Ester Elenora, som jag hittade på Smögen-bryggan, den hänger på min garderobsdörr och väntar på att få värma och pryda min hals.

Tjing så länge / Emelie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0