something isn't right

Hej alla sötnosar!

Idag har jag jobbat efter en skön semester i Halmstad.
Nu när jag kom hem övningskörde jag lite och det är så kul, jag längtar tills jag har körkortet i handen.
Men just nu är jag väldigt trött, knappt så jag orkar skriva ett inägg här, men jag vill!
Nu ska jag i alla fall boka biobiljetter till mig och Elin för vi ska se på Eclipse imorgon, MEN HON TITTAR ALDRIG PÅ SIN MOBIL så det kommer nog ta ett tag till. Så länge får jag gotta ner mig i inspirerande bloggar. Det är inte fel det inte.

Förresten, jag hade tänkt skriva lite veckans ups and downs.

UP

Halmstad med hela tjocka släkten

Lärt mig lite teckenspråk

Nu kan jag räkna ut mina slutbetyg ur gymnasiet, men konsekvensen av det kommer under den andra rubriken

Jag har övningskört idag och det var riktigt kul

Shoppat lite på HMs webshop

och att alla är så underbara.

DOWN

Måste plugga röva av mig om jag ska komma in på Göteborgsuniversitet

Skolångesten har börjat komma

Verkar inte vara några fler varma och soliga sommardagar vid havet

Min iphone har fortfarande inte kommit


so to speak (nytt uttryck jag lärde mig idag), nu ska jag läsa bloggar! / Emelie













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0